Menu Zamknij

DOSTAWA I ZWROTY

DOSTAWA 

Szanowni Państwo,

Ze względu na technikę wyświetlania oraz warunki wykonywania zdjęć rzeczywisty wygląd obrazów, a mianowicie ich kolor, może nieznacznie się różnić od prezentowanego na stronie.

Wymiary grafik, czyli obrazów wykonanych za pomocą tuszu i/lub pasteli i/lub ołówka, które bez ramy oraz paspartu nie mogą wysyłać się do klienta, należy traktować wyłącznie orientacyjnie, ponieważ zależą od wybranej ramy oraz paspartu.

Produkty wirtualne i niewymagające fizycznej wysyłki, wymagają odstąpienia od prawa do zwrotu. Jeżeli Państwo chcą zamówić wersję fizyczną wybranych cyfrowych obrazów – na materiale, kartonie, papierze, drewnie etc. prosimy o kontakt i uzgodnienie ceny. 

Na cenę końcową, do zapłaty której zobowiązany jest klient, składa się należność za zamówiony towar oraz koszty dostawy, określone w podsumowaniu zamówienia.

 Dostawa może być bezpłatna wyłącznie na podstawie ustaleń indywidualnych, DOKONANYCH PRZED NABYCIEM PRODUKTU.

Koszty dostawy dużych obrazów i koszty dostawy poza terytorium RP uzgadniają się z klientem INDYWIDUALNIE.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

Po otrzymaniu paczki PROSIMY O DOKŁADNE JEJ SPRAWDZENIE i otwarcie przy kurierze!!!

W przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki lub braków w przesyłce prosimy spisać protokół szkody (numer przesyłki, data, rodzaj uszkodzenia i podpis kuriera) przed odebraniem paczki. Tylko on jest podstawą do wszczęcia postępowania reklamacyjnego w firmie kurierskiej.

Przy faktycznym uszkodzenia obrazu/paspartu/ramy/szkła – prosimy spisać protokół szkody (numer przesyłki, data, rodzaj uszkodzenia i podpis kuriera) po odebraniu paczki. Tylko on jest podstawą do wszczęcia postępowania reklamacyjnego w firmie kurierskiej.

ZWROTY

Zwrot jest możliwy w ciągu 14 dni od momentu zakupu. Koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi klient.

Nie bierzemy odpowiedzialności za wysłany do nas zwrot.

Polecamy nadanie paczki przesyłką rejestrowaną.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem i nadanych do paczkomatu.

Po otrzymaniu i weryfikacji zwrotu wyślemy wiadomość e-mail dot. zatwierdzenia lub odrzucenia otrzymanego zwrotu. W przypadku gdy zwracany produkt (obraz + rama + szkło + paspartu) będzie nosił ślady użytkowania lub będzie uszkodzony, zwrot nie zostanie przyjęty. Po zatwierdzeniu zwrotu w ciągu 14 dni nastąpi zwrot należności.

Dokonanie zakupu oznacza akceptację powyższych zasad Galerii.